اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
چه داروی تلخی است :وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1398برچسب:, توسط رحیم |


چشم وقتی زیباست که پرازاشک باشد


اشک وقتی زیباست که برای عشق باشد


عشق وقتی زیباست که برای خدا باشد ...






نظرات شما عزیزان:

A@A
ساعت16:52---30 فروردين 1394
سلام وب خوبی دارین. خواسین ب ما هم ی سری بزنین

زری
ساعت22:33---14 دی 1393
دوست داشتن را با تمام وجود یادش دادم ...

ولی او رفت ...

و امتحانش را به دیگری پس داد..

شما هم داشتید از این شــاگــردهـــا ؟!


سحربانو
ساعت19:16---11 دی 1393
سلام رحیم
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

رحیم بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت11:00---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رحیم ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


hadis
ساعت14:14---2 آبان 1393
کیا میای؟

hadis
ساعت13:05---1 آبان 1393
اره نتم قطع شد واصل نشد نمیدونم چرا

zahra
ساعت14:18---29 مرداد 1393
ghashang minevisi

sima H
ساعت11:30---17 اسفند 1392
گاه برای ساختن باید ویران کرد
و گاه برای داشتن باید گذشت
و گاه در اوج تمنا باید نخواست
و چه سخت است........


خوش باشی آقارحیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


مریم
ساعت12:07---23 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

مینا
ساعت19:18---6 مرداد 1392
سلام خیلی وبلاگ تو خوشگله دوست دارم بدونم دختری یا پسر ممنون میشم
سلام مینا جون من پسرم گلم


Sima
ساعت18:43---29 دی 1391
وقتي کسي به زندگيتان وارد مي شود،
خدا او را به دليلي مي فرستد ؛
يا براي درس گرفتن از او
يا براي ماندن با او براي هميشه.


sadegh
ساعت18:42---26 دی 1391


دل آدما...!!



شیشه نیست که روی آن * هــــــا * کنیم...!!



بعد با انگـــشت قــــلب بکشیم و وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم

... ...

و کیـــــف کنیم...



رو شیشه نـــازک دل آدمـــا



اگـــه قلبـــــــــی کشیدی،



باید مــــــــردونه پـــــــاش وایســــتی...

سلام.وبت عاليه.دوس داشتي به منم سر بزن.[چشمک]


نارنج
ساعت23:07---22 دی 1391
سلااااام وبلاگت خیلی گشنگه
خوشم مومد
به خشوش موضوع اولت محشربود


طالب روحی
ساعت20:53---22 دی 1391
سلام.اگه سایت رایگان میخواین بدویین بیاین.ثبت نام برای مدت کوتاهی رایگانه

taranom
ساعت20:38---15 دی 1391
سلام عزيزم وبت خيلي قشنگه به وب منم سربزن اميدوارم دوستاي خوبي باشيم منتظرم..

taranom
ساعت20:36---15 دی 1391
سلام عزيزم وبت خيلي قشنگه به وب منم سربزن اميدوارم دوستاي خوبي باشيم منتظرم..

Sima
ساعت18:11---12 دی 1391
یادم باشد که: او که زیر سایه دیگری راه می‌رود، خودش سایه‌ای ندارد.


یادم باشد که: در حرکت همیشه افق‌های تازه هست.


یادم باشد که: دست به کاری نزنم که نتوانم آن را برای دیگران تعریف کنم.


یادم باشد که: آنها که دوستشان می‌دارم می‌توانند دوستم نداشته باشند.


یادم باشد که: فرار؛ راه به دخمه‌ای می‌برد برای پنهان شدن نه آزادی.


یادم باشد که: باورهایم شاید دروغ باشند.


یادم باشد که: لبخندم را توى آیینه جا نگذارم.


یادم باشد که: آرزوهای انجام نیافته دست زندگی را گرفته‌اند و او را راه می‌برند.


یادم باشد که: لزومی ندارد همان قدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.


یادم باشد که: محبتی که به دیگری می‌کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد.


یادم باشد که: دلخوشی‌ها هیچکدام ماندگار نیستند.


یادم باشد که: تا وقتی اوضاع بدتر نشده! یعنی همه چیز رو به راه است.


یادم باشد که: هوشیاری یعنی زیستن با لحظه‌ها.


یادم باشد که: آرامش جایی فراتر از ما نیست.


یادم باشد که: برای پاسخ دادن به احمق، باید احمق بود!


یادم باشد که: در خسته‌ترین ثانیه‌های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک هست!


یادم باشد که: لازم است گاهی با خودم رو راست‌تر از این باشم که هستم.


یادم باشد که: سهم هیچکس را هیچ کجا نگذاشته‌اند، هر کسی سهم خودش را می‌آفریند.


یادم باشد که: آن هنگام که از دست دادن عادت می‌شود، بدست آوردن هم دیگر آرزو نیست.


یادم باشد که: پیشترها چیزهایی برایم مهم بودند که حالا دیگر مهم نیستند.


یادم باشد که: آنچه امروز برایم مهم است، فردا نخواهد بود.


یادم باشد که: نیازمند کمک‌اند آنها که منتظر کمکشان نشسته‌ایم.


یادم باشد که: هرگز به تمامی ناامید نمی‌شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی.


یادم باشد که: غیر قابل تحمل وجود ندارد.


یادم باشد که: گاهی مجبور است برای راحت کردن خیال دیگران خودش را خوشحال نشان بدهد.


یادم باشد که: خوبی آنچه که ندارم این است که نگران از دست دادن‌اش نخواهم بود.


یادم باشد که: وظیفه من این است؛ حمل باری که خودم هستم تا آخر راه.



یادم باشد که: همیشه چند قدم آخر است که سخت‌ترین قسمت راه است.


یادم باشد که: امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست.


یادم باشد که: به جستجوى راه باشم، نه همراه.





یادم باشد که: زخم نیست آنچه درد می‌آورد، عفونت است.


Sima
ساعت16:47---11 دی 1391
salam
khubi?
khastam begam in poste "are golam"et jaleb nabud
.....
hamin....


یه دنیا مطالب دیدنی وجذاب
ساعت10:17---11 دی 1391
درود وبت عالیه حال کردی به وب ما هم یه سر بزن خوشحال میشم
اگر مایل به تبادله لینک بودی خبرم کن


یلدا سلیمی
ساعت21:43---9 دی 1391
میای تبادل لینک؟
دوستت دارم
یه سری به وب من بزن
راستی یلدا هستم
اسم تو چیه؟
تبادل لینک یادت نره
دوستیابی یلدا


عاشق غريبه
ساعت9:45---9 دی 1391
سلام وبتون خيلي جالبه.مرسي وخسته نباشيد.
اين وب كه دو تا نويسنده داره پس چرا همش آقارحيم آپش ميكنه.آهاي غريبه ،پس تو كجايي؟


ساعت15:38---4 دی 1391

......................................................
هرسال وقتی (تاریخ تولد) هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن

از خودم می پرسیدم

چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟

و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو

با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه

تولدت مبارک


یلدا سلیمی
ساعت23:03---3 دی 1391
دوست میخوای بیا وب دوستیابی یلدا
وقت کردی یه سری بزن یه دوست پیدا کن و باهاش رابطه داشته باش
روابط عمومی وب دوستیابی یلدا


مهسا
ساعت15:55---3 دی 1391



کسی را دوست دارم همان کسی که شب و روز به یادش هستم و لحظات سرد زندگیم را با گرمای عشق او میگذرانم !

کسی را دوست دارم که میدانم هیچگاه به او نخواهم رسید و هیچگاه نمی توانم دستانش را بفشارم!

یکی را دوست دارم ، بیشتر از هر کسی ، همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد !

یکی را دوست دارم ، که میدانم او دیگر برایم یکی نیست ، او برایم یک دنیاست !


یکی را برای همیشه دوست دارم ، کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا !

کسي که هرگز اشکهایم را ندید و ندید که چگونه از غم دوری و دلتنگی اش پریشانم !


یکی را تا ابد دوست دارم ، کسی که هیچگاه درد دلم را نفهمید و ندانست که او در این دنیا تنها کسی است که در قلبم نشسته است !


یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست دارم ، کسی که نگاه عاشقانه ی مرا ندید و لحظه ای که به او لبخند زدم نگاهش به سوی دیگری بود !


آری یکی را از ته دل صادقانه دوست دارم ، کسی که لحظه ای به پشت سرش نگاه نکرد که من چگونه عاشقانه به دنبال او میروم !


کسی را دوست دارم که برای من بهترین است ، از بی وفایی هایش که بگذرم برای من عزیزترین است !


یکی را دوست دارم ولی او هرگز این دوست داشتن را باور نکرد !

نمی داند که چقدر دوستش دارم ، نمی فهمد که او تمام زندگی ام است !


یکی را با همین قلب شکسته ام ، با تمام احساساتم ، بی بهانه دوست دارم !


کسی که با وجود اینکه قلبم را شکست ، اما هنوز هم در این قلب شکسته ام جا دارد !


یکی را بیشتر از همه کس دوست دارم ، کسی که حتی مرا کمتر از هر کسی نیز دوست نمی دارد !


یکی را دوست دارم با اینکه این دوست داشتن دیوانگیست اما .......... من دیوانه وار تنها او را دوست دارم !


فرزانه (خنده)
ساعت11:14---1 دی 1391
اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره، چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه.

افلاطون


s.h
ساعت17:49---30 آذر 1391
گاه از این مردم بی درد بدم می آید

من زافسون گل زرد بدم می آید

هر چه عشق است لگدمال خزان باید کرد

که از این واژه ی نامرد بدم می آید

..............................

یه شب خوب تو اسمون,یه ستاره چشمک زنون

خندید و گفت:کنارتم تا آخرش تا پای جون

ستاره ی قشنگی بود آروم و ناز و مهربون

ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون

اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون

ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نا مهربون

حالا شبا به یاد اون زل میزنم به آسمون دلم

می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون

تو رفتی و از خودتم نذاشتی حتی یک نشون

..................................................

.

......عاشق ...

کوچک باش و عاشق ...



که عشق میداند ایین بزرگ کردنت را



بگذار عشق خاصیت تو باشد



نه رابطه ی خاص تو با کسی ...



..............................................





روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم به دریا برویم و شنا کنیم ، حقیقت ساده لوح پذیرفت و گول خورد . آن دو با هم به کنار ساحل رفتند ، وقتی به ساحل رسیدند حقیقت لباسهایش را در آورد . دروغ حیله گر لباسهای او را پوشید و رفت . از آن روز همیشه حقیقت عریان و زشت است ، اما دروغ در لباس حقیقت با ظاهری آراسته نمایان می شود


s.h
ساعت17:29---30 آذر 1391
گاه از این مردم بی درد بدم می آید
من زافسون گل زرد بدم می آید
هر چه عشق است لگدمال خزان باید کرد
که از این واژه ی نامرد بدم می آید
..............................
یه شب خوب تو اسمون,یه ستاره چشمک زنون
خندید و گفت:کنارتم تا آخرش تا پای جون
ستاره ی قشنگی بود آروم و ناز و مهربون
ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون
اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون
ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نا مهربون
حالا شبا به یاد اون زل میزنم به آسمون دلم
می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون
تو رفتی و از خودتم نذاشتی حتی یک نشون


Alireza
ساعت15:25---26 آذر 1391
سلام دوست عزيز
وبلگت خيلي جالبه...خيلي هم آموزنده....ولي يكم توش ياس ونوميدي حس ميشه....
توكه هميشه ،هر روز مطلب جديد ميذاشتي پس چرا چند روزيه كه خبري ازمطالب جديد و به روزت نيست؟


مهدی
ساعت13:43---26 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


zeinab
ساعت11:10---21 آذر 1391
salaaaaaaam
webloge jalebi darid
omidvaram be weblog ham sar bezanid
http://payambaremehrbaniha.loxblog.com/
wwww.basij1373.blogfa.com


age matlabe jadidi monasebe weblog ham dashtin.khosh hal misham estefade konam


پانیذ
ساعت21:20---20 آذر 1391
برام تو ایمیلم پیام بزار

alireza
ساعت13:03---20 آذر 1391
salam rahim joon webet kheily ghashange age mitoony beman ham sar bezan

alireza
ساعت13:03---20 آذر 1391
salam rahim joon webet kheily ghashange age mitoony beman ham sar bezan

مسعود
ساعت10:03---13 آذر 1391
واقعا وبلاجگ زیبایی داری شما رو لینک کردم دوست داشتید ما رو هم از خودتون بدونید
((شرح من از زندگی ))
http://rozegarman.LXB.ir


domino
ساعت23:01---12 آذر 1391
سلام دوست عزیز
لطفا به گروه مدلینگ ما سر بزند
modelinggroup6.LoxBlog.Com


الناز
ساعت22:51---12 آذر 1391
سلام وبتون عالیه خوش حال میشم من رو با اسم مدرسه دخترانه بنت الهدی لینک کنید ممنونم و بعدش هم بگید با چه اسمی لینکتون کنم

مردبارانی
ساعت12:37---21 مرداد 1391
از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…


farzaneh
ساعت13:09---6 تير 1391
سلام دوست من
کسی دیگر نمی کوبد در این خانه متروکه ویران را

کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم!!!

ومن شمع می سوزم ودیگر هیچ چیز از من نمی ماند

ومن گریان ونالانم ومن تنهای تنهایم !!!

درون کلبه ی خاموش خویش اما

کسی حال من غمگین نمی پرسد!!!

و من دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم

درون سینه ی پرجوش خویش اما!!!

کسی حال من تنها نمی پرسد

ومن چون تک درخت زرد پاییزم !!!

که هر دم با نسیمی میشود برگی جدا از او

ودیگر هیچی از من نمی ماند!!!



Oldlove
ساعت22:14---5 خرداد 1391
سلام داداش گلم خوبي؟
يه خواهش دارم

اگه ميتوني به اين صفحه برو و به مجید خراطها رای بده
آخه خیلی مهمه


http://www.facebook.com/questions/371088016282412/?qa_re f=pp

راستی مجید خراطها تو لیست پنجم هست
اون وسطا نوشته مجید خراطها-مسافر
حتما رای بده گلم
اگه فیلتر شكن نداری اینم لینك فیلتر شكن
دانلود كن بعدش دیگه كار خودته

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://cloo b20.persiangig.com/fitershekan%28cloob20.ir%29.zip


از این طریقم میتونی به اون صفحه ي فيسبوك بری البته باید فیلتر شكن یا وی پی ان داشته باشی

http://facebook.com/100taraneh

مجيد تو ليست پنجم هست يادت نره اين يه خواهشه از يه هواداره


یه فرد باحال
ساعت22:32---17 ارديبهشت 1391
سلام
میسی که سر زدی.ایول بابا کارت حرف نداره.به کارت ادامه بده.اولیه سامان جلیلیه.دومی حامد مهدی.سومی چاوشی.چهارمی حمیدرضا علیرضا. بیا همدیگرو بلینکیم باشه؟؟؟؟؟؟؟


مهسا
ساعت18:22---8 ارديبهشت 1391
خیلی قشنگ بود. وبلاگ خوبی داری

بهترین سیستم افزایش بازدید و معرفی سایت
ساعت20:33---6 ارديبهشت 1391


سکنج رنک به شما کمک ميکند تا با ديگر کاربران تبادل امتياز کنيد و محبوبيت خود را در گوگل+1 و فيسبوک بالا ببريد!

کافيست در سايت ثبت نام کنيد (هديه عضويت 20 امتياز) و به سايت هاي ديگر کاربران امتياز دهيد. به اين ترتيب سايت شما براي ديگر کاربران نمايش داده مي شود!

با معرفي دوستان خود با استفاده از لينک شخصي شما که پس از عضويت در اختيار شماست ميتوانيد 50 امتياز به صورت رايگان دريافت کنيد!

http://sekonjrank.zio.ir



عضويت با کنترل پنل اختصاصي در لينکباکس با 3لينک قابل تعويض بدون قرار

دادن کد يا بننر يا لينک در سايت يا وبلاگ شما

با قرار دادن کد لينک باکس با ابعاد و موضوعات دلخواه خود بيش از 10 لينک و تا 5 لينک

در هر قسمت هديه ميگيريد يعني بيش از 50 لينک روزانه

http://sekonjbox.zio.ir/



عضويت در سيستم تبادل بنر با 2000 امتياز هديه

و 100بار نمايش بنر سيستم = 200 بار نمايش بنر شما

همراه با آپالود بنر در 3 سايز مختلف 60*120|125*125|60*468

و آمار دقيق نمايش و کليک روزانه.ماهانه وسالانه

http://banner.sekonjbox.zio.ir/



تبادل لينک و معرفي لينکها توپ http://linkman.sekonjbox.zio.ir/



رتبه بنديه سايتها http://topsites.sekonjrank.zio.ir/



ساخت بنر رايگان فلش http://sekonjrank.zio.ir/form/view.php?id=1





آواتار چت محلي براي چت دختر و پسراي باحال با گرافيکي بالا و سرعت بالا با بازي هاي جذاب آنلاين با عضويت رايگان کافيه فقط يک بار امتحان کنيد تا عاشقش شويد

http://karajiha.zio.ir

منتظر شما هستيم

کرجي ها


تـــــــــــــــــيام
ساعت0:02---23 فروردين 1391

روزانه 2 لينک از مطالب خود را ارسال كنيد !!!
روزانه 2 لينک !!
كد باكس را ميتوانيد از www.999.dxd.ir
بگيريد و آمار خود را افزايش دهيد
بي صبرانه منتظر شما هستيم!
كد رو حتما بذار و2 لينك ارسال كن
با تشكر تيام


paria
ساعت21:49---21 فروردين 1391
یک جهان قاصدک ناز به راحت باشد ،
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد،
و خداوند ش و روز تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد..........


امیرشیما
ساعت22:41---9 فروردين 1391
سسسسسسسسسسلام دوست گلم وب نازی داری خسته نباشی عزیز انشالله همین طور موفق باشی.اگر تونستی به وب ما دوتا هم یه سربزن ولی اگر سر زدی قول بده که همیشه سر بزنی منتظرت هستم اگرم تونستی لینکمون کن

paniz
ساعت15:56---7 فروردين 1391
من چت رومم بيا

hamid
ساعت14:41---7 فروردين 1391
سلام
وبلاگ فوق العاده جالبی داری من که از مطالبش خیلی خوشم امد
دوست داشتی به من سر بزن و روی تبلیغاتم کلیک کن
راستی قسمت کسب درامد از اینترنت را توی موضوعات وبلاگم بخون شاید بدردت بخوره
موفق باشی


adamak
ساعت22:33---4 فروردين 1391
ممنون که کد رو برداشتین.

sajjad
ساعت22:06---4 فروردين 1391
عشق کشکه. عشق الکیه حالا خود دانی این چیزیه که من تجربه کردم. فقط بدبختت میکنه.

زهراو مرتضی
ساعت12:32---24 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری
خیلی قشنگه اگه افتخار دادی به وبلاگ منم یه سر بزن/همچنین به چت روم
اگه خواستی بیای چت رومم بیا وبلاگم/ لینگ دوستان/چت روم پرشین لند ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.